lördag 18 augusti 2012

Jag kan bara inte låta bli!



Det är så roligt!

12 kommentarer:

  1. Jag måste också prova. Skall bli kul att se vad du hittar på.

    SvaraRadera
  2. Roliga saker ska man fortsätta med, helt rätt!

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag förstår dig! Jag måste bara göra färdigt innan jag kan prova detta.... MÅSTE! :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Vad ska du göra den här gången? Jag ska göra någonting till jag med! Så roligt!

    SvaraRadera
  5. Förstår känslan ;) Vad är det för snygg påse du stickar av?

    SvaraRadera
  6. Åh, snyggt! Vad är det för kasse du använt nu och vad ska det blir för något?! Bara vanliga räta maskor?
    Snyggt snyggt snyggt :)

    SvaraRadera
  7. Så fint det blir! Måste prova! Freja har inte riktigt fått till snitsen med stickor och virknålar men hon är snabblärd ;)

    SvaraRadera
  8. Vad snyggt det blir! Verkar kul också!

    kram kram

    SvaraRadera
  9. Det blir fantastiskt snyggt!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  10. Men så häftigt! Jag är så impad av alla som virkar så fina saker :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...